2015. március 5., csütörtök

Köszönöm!

Sziasztok :D
Valószínüleg a cím kissé összezavart Titeket, de kérlek, OLVASSÁTOK ezt el!
Az előző pár bejegyzésben és facebookon is említettem, hogy részt veszek egy versenyben, amihez a Ti segítségetekre van szükségem. Nos, nyertem :D Március végén megyek Nyitrára a következő fordulóra, és nem jutottam volna el oda soha Nélkületek, nagyon hálás vagyok, hogy ennyien szavaztatok! :)
Ezért, hálám jeléül (xd) kitaláltam Nektek valamit, valamiket.
Ha van blogotok, linkeljétek be ez a bejegyzés alá és egy következő posztban kiteszem ismertetővel és személyes véleménnyel/kritikával együtt, de ne keseredjetek el, ha nincs blogotok, akkoris meghálálom ezt, méghozzá egy extrahosszú résszel :D (ami már készülőben van)
Szóval linkeljétek a blogokat százasával és amint tudom, hozom az extra hosszú részt, amiben (SPOILER) lesz egy kis 18as rész is ;) (ha túl korainak gondoljátok, nyugi, a részben mindent megértetek :D)
Még egyszer köszönöm, Nélkületek nem nyertem volna :D
Zuzaa x

3 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Gratulálok a győzelmedhez :D
    Nekem két blogom is van. Az egyiket hamarosan befejezem, a másikba pedig most kezdtem bele.
    Szóval itt van amibe most kezdtem:
    www.theendedlife.blogspot.com
    És amit befejezek mindjárt:
    www.ezlettem.blogspot.com

    Még egyszer gratulálok!! Már alig várom a kövi részt. :))

    VálaszTörlés
  2. Szia én is gratulálok a nyereményedhez. Nekem is lenne egy blogom bár az utóbbi időben nem nagyon tudok vele foglalkozni mert rengeteget kell tanulnom. http://littlethings-nomorewords.blogspot.hu/
    Köszi hogy benézel puszi.

    VálaszTörlés
  3. Sziaa!!!
    Nem rég befejeztem a 2. évadot és reggel kezdtem el ezt de már most tetszik. Nekem is van egy blogon amit most kezdtem és remélem tetszik. Nem tudom, hogy ami fent van arról lehet-e mondani valamit de remélem tetszik.
    http://magichopewriting.blogspot.hu/

    VálaszTörlés