2015. június 6., szombat

Szünet

Sziasztok! :)
Gondolom észrevettétek, hogy elég régóta nem írtam már, és hogy az előző részek is nagyon nehezen jöttek... Azt hiszem, elkapott az írói válság, nem tudom, egysszerűen nem megy. Nem tudom magam rávenni, hogy leüljek és megírjam a részeket. Szóval sajnálom, de amíg ez át nem megy, a blogot SZÜNETELTETEM. Nem végleg, de egy jó ideig biztosan nem hallotok majd rólam, maximum, ha olvassátok a wattpadon íródó könyvemet (C Generáció),  amivel szintén nagyon keservesen haladok. Ígérem, amint tudom, folytatom a blogot, de nem ígérem, hogy ez hamar lesz... Szóval nagyon sajnálom, remélem, nem haragszotok rám nagyon, és itt lesztek akkor is, mikor felteszem a következő részt :)
Szeretlek Titeket,
Zuzaa x
 

2 megjegyzés:

  1. Szia! ^^
    Én nem haragszok rád mert amúgy nagyon szeretem az írásaidat és várni fogok az újabb részre ameddig csak kell :D

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én még tegnap kezdtem el olvasni ezt a történetet -az 1.évadtól-. Hihetetlenül tetszik ez a történet,engem nagyon megfogott,és van még arra esély,hogy folytasd?

    VálaszTörlés